Tiešsaistes grāmatvedība
PayTraq pārskata grāmatvedības pakalpojuma sniegšanas principus, apvienojot grāmatveža un viņa klientu darbu vienā platformā.
Kāpēc tieši PayTraq?
-
Attīstība
Integrēts mākoņu risinājums veicinās Jūsu sadarbību ar klientiem. Vienkāršs interfeiss un jaudīgas funkcionālas iespējas kvalitatīvo pakalpojumu sniegšanai taupīs Jūsu laiku un paplašinās Jūsu klientu loku.
-
Sadarbība
Ar vienu lietotāja kontu Jūs varēsiet savienot darbu ar neierobežotu klientu loku, kur Jūs arī nebūtu. Tiešsaistes grāmatvedības lietošana nodrošinās Jums pieeju klientu datiem no jebkuras vietas. Grāmatvedības kārtošanai vairs nav nepieciešamības pastāvīgās tikšanās dokumentu nodošanai.
-
Integrācija
Jūs varēsiet koncentrēties datu analīzē un konsultācijās, nevis pirmdokumentu apstrādē. Vairs nav nepieciešamības datņu pārsūtīšanā grāmatojumu atkārtotāj ievadīšanai. Nav problēmu ar versiju nesavienojamību vai datu bojājumiem. Jūs un Jūsu klienti strādājat vienā platformā reālā laika režīmā no jebkuras vietas.
-
Piesaiste
PayTraq ļauj piesaistīt klientus no visas pasaules, piedāvājot viņiem inovatīvus automatizētas mākoņu risinājumus, atbilstošus mazās un vidējās uzņēmējdarbības vajadzībām.
Grāmatvedība mākonī
PayTraq ir grāmatvedības uzskaites profesionāls risinājums ar pilnīgu divkāršā ieraksta principa atbalstu. Jūs saņemat visu kas ir nepieciešams grāmatvedības uzskaites kārtošanai bez ilgām apmācības stundām.
-
Galvenā grāmata
-
Pārbaudes bilance
-
Hronoloģiskais reģistrs
-
Partneru izraksts
Speciālais cenu piedāvājums
grāmatvedības pakalpojumus sniedzošiem uzņēmumiem
Speciālajā cenu piedāvājumā nav iekļauta PayTraq API izmantošanaJa rodas nepieciešamība izmantot PayTraq API, uzņēmumam, kuru apkalpo grāmatvedis, ir nepieciešams noformēt atsevišķu abonēšanu
Business 10
75 EUR/mēn.- Līdz 10 uzņēmumiem
- Līdz 10 lietotājiem katrā uzņēmumā
Business 25
175 EUR/mēn.- Līdz 25 uzņēmumiem
- Līdz 10 lietotājiem katrā uzņēmumā
Business 50
275 EUR/mēn.- Līdz 50 uzņēmumiem
- Līdz 10 lietotājiem katrā uzņēmumā