Jūsu uzņēmējdarbība mākonī
PayTraq ietver sevī visu nepieciešamu uzņēmuma vadībai un kontrolei.
Kāpēc tieši PayTraq?
-
Lietotāju draudzīgs
Saprotamais interfeiss un jaudīga funkcionalitāte taupīs Jūsu laiku un ļaus darīt to, kas Jums tiešām patīk. Aizmirstiet par dārgām un pārāk sarežģītām ERP sistēmām. Lai sāktu darboties PayTraq Jums nav nepieciešami nekādi ieguldījumi un ilgas apmācības stundas.
-
Viss vienā vietā
Jūsu iepirkumu un pārdošanu automatizācija, noliktavas uzskaite, grāmatvedība, kā arī pamatlīdzekļi un finanšu aizņēmumi/aizdevumi un alga. Skan sarežģīti? Patiesībā, tas nav sarežģītāk par darbu ar internetbanku.
-
Naudas plūsmas vadība
Efektīvā uzņēmuma naudas plūsmas vadība var palīdzēt Jums taupīt naudas līdzekļus. PayTraq ļauj Jums kontrolēt finanses, Jums ir pieejami katru dienu aktuāli dati par naudas līdzekļu apjomu un izlietojumu, kā arī par uzņēmuma parādsaistībām. Šīs zināšanas ļaus Jums justies pārliecinoši pieņemot savlaicīgus lēmumus.
-
Sadarbība
PayTraq ir par darbu komandā. Pieslēdziet savu grāmatvedi kontrolei un nestandartu operāciju ievadīšanai, pieslēdziet savus kolēģus, piešķirot viņiem atbilstošus pieejas tiesības sistēmai.
-
Ziņošana
Jūsu uzņēmuma veselības tūlītēja analīze pateicoties aktuāliem finanšu pārskatiem. PayTraq parāda uzņēmuma īpašniekam visu nepieciešamo uzņēmējdarbības novērtēšanai jebkurā uzdotā periodā. Kopā ar bilanci, peļņas vai zaudējumu pārskatu un naudas plūsmu pārskatu PayTraq piedāvā arī daudz citu finanšu un vadības atskaišu. Tas nozīmē, ka Jūs zināsiet KAS notiek Jūsu uzņēmumā. Vienmēr.
Jūs vēl neesat pārliecināti vai PayTraq ir piemērots Jūsu uzņēmumam?
Mēs pacentīsimies atbildēt uz visiem Jūsu jautājumiem.